Jaguar Rescue Center en Punta Uva

17 februari 2019 - Cocles, Costa Rica

Gisteren zijn we naar het Jaguar Rescue  Center geweest. Het is een opvangcentrum voor wilde dieren die gewond zijn geraakt of zijn achtergelaten. Ze hebben er geen jaguar maar wel slangen, kaaimannen, apen, luiaards, herten en krokodillen. Het  centrum leunt volledig op vrijwjoligers en op de bijdrage van toeristen. We waren net te laat voor de eerste tour en hebben even op het strand gewacht. Daarna konden we aansluiten bij de volgende tour. We hebben een rondleiding van anderhalf uur gehad en hebben ons prima vermaakt. De babyluiaarden en de capucijnaapjes waren de hoogtepunten.

Na de tour zijn we de pizzeria aan de overkant van de weg gaan eten. Leuke sfeer en prima eten. Daarna de auto gepakt naar Punto Uva wat een strand is op een uitstulpsel  in zee. Voor de kinderen zou dit strand ook heel geschikt zijn. Na een kort off-road stukje het strand bereikt. Auto in de bosjes en heerlijk gezwommen. Weer een prachtig stukje Costa Rica. Daarna zijn we teruggereden naar het huisje en zijn de jongens al vroeg gaan slapen. Bij ons ging het licht ook al vroeg uit.

1. Anneke:
    17 februari 2019
    Sá leuk om jim sa wat te folgen! Wat in prachtige reis. Geniet derfan! Prachtig der!
  2. Pake en beppe:
    17 februari 2019
    Hallo allemaal het is hier ook zomer 13gr.in het noorden en 17 gr.in het zuiden,het is nog niet te vergelijken bij jullie temperatuur. Nog veel plezier daar .Gr van ons