Cahuita National Park

15 februari 2019 - Cocles, Costa Rica

Vandaag om 5 uur gewekt door brulapen. vroeg op en apen spotten in de achtertuin.

Na het ontbijt zijn we naar Cahuita gereden een klein plaatsje bij Cahuita National park. Dit park is een looproute langs de zee waar je door de jungle kunt lopen maar ook over het strand. De jongens hadden niet zoveel zin in een lange wandeling dus dan maar langs het strand. En wat een strand.... paradijs op aarde.

Op een aantal stukken mochten we niet zwemmen ivm riptides. Dus zijn we maar doorgelopen tot de groene vlaggen. Spullen neergezet en het water in. Al snel stonden er wat mensen naar ons te roepen. Bleek een capucijnaapje een appel uit ons tas gejat te hebben.

De golven zijn geweldig. Fender wil alleen maar in zee. Noud vind het enigszins spannend maar doet ook lekker mee. Wat een heerlijk water.

En toen kwam de wasbeer. Na het avontuur met de aap besloten we een plastic tas met restjes mango tijdelijk te begraven op het strand. Wasberen ruiken duidelijk erg goed en deze ging dan ook recht op het doel af. Dit leverde mooie foto’s op maar ook de opdracht om te voorkomen dat de plastic zak de jungle in ging.

Na een dag strand en rode hoofdjes (sterke zon) maar weer terug gelopen. Onderweg nog wat mooie foto’s en terug naar het huisje.

De jongens zijn na het avondeten direct op bed gegaan. Kapot...🥊

1. Fiona:
    15 februari 2019
    Wat is het daar ontzettend mooi!!!
    De foto’s lijken zo uit een boekje te komen😍.
    En wat een belevenissen meteen al😉. De jongens hebben nu vast al een vakantie om nooit te vergeten😘
  2. Jildou:
    15 februari 2019
    Wat heerlijk!!! X
  3. Nina van der Veen:
    Hoi Noud, en fam
    Ik vind het een prachtig feest daar.
    Is het leuk daar? Nog veel plezier daar.
    Groetjes en dikke X van Nina
  4. Eric Weening:
    Prachtig!
  5. Eric Weening:
    Skitterende plaatsjes!😀
  6. Sjoukje van der Es:
    16 februari 2019
    Wauw wat veel belevenissen al!
    En mooie foto’s!!!
    Geniet van dit avontuur x